Friday, January 29, 2016

Ar geras gali tapti geresniu? Thule Proride 598



Thule laikiklių ant stogo flagmanas ir daug metų populiariausias dviratininkų pasirinkimas Proride 591 atgims naujame savo pavidale Proride 598.
Kaip sako Thule, tai turėtų įvykti ~kovo mėnesį. Kaip sako mūsų patirtis, šis kraštas nėra pagrindinė Švedų gamintojo rinka, todėl nenustebtume, jei Proride jaunesnysis čia atvyks pavėlavęs.



Tuo tarpu dalinamės mintimis prisilietus prie demo varianto.

Naujasis modelis yra akivaizdi evoliucija iš senesnio 591. Nors pasikeitė daug detalių, genetinis ryšys akivaizdus ir tas džiugina. Firminė užveržimo rankenėlė liko, nors ir pakeitusi formą. Thule puslapyje rašoma, kad mechanizmas apginkluotas užveržimo jėgos ribotuvu. Tikėjomės kažko panašaus kaip bagažinių tvirtinimuose sutinkamos prasisukančios rankenėlės, bet arba neradome arba nesupratome.
Taigi kaip ribotuvas veikia liko paslaptis, bet kažkaip veikia, greičiausiai mūsų rankų vieta neatitiko laikiklio konstrukcijos. Lauksim kovo, kad su dviračiu išbandyti. Jeigu visgi tokia apsauga neįtikina, savo karboninį turtą galite apsaugoti papildoma apsauga 984.



Paties griebtuvo apatinės "žiaunos" dalis turi paaukštinimą, tai turėtų apsaugoti nuo rizikos, kad dviratis nuvirs nuo stogo, kol rėmas dar nepriveržtas. Iš esmės tai buvo pavojingiausias momentas tvirtinimo metu senajame Proride variante ir šis patobulinimas turėtų stipriai pagelbėti. Reikia manyti tai prideda saugumo gabenant dviračius didesniais greičiais ar kai vėjas stiprus bei gūsiuotas.
Griebtuvo dalis kuri yra betarpiškame santykyje su rėmu pasipildė minkšta dalimi, kuri prisitaiko prie keistų formų vamzdžių, bei mažina pažeidimų tikimybę. Laikiklis priima rėmus iki 100 mm, taip pat kaip 591 versija.




Ratų padėjimo vietos padidėjo, turbūt tam, kad galėtu priglausti ir populiarėjančius stora-račius dviračius. Tiesa standartinėje komplektacijoje tilps dviračiai su ratais iki 3 colių, bet su adapteriu 5981 galite pastatyti ratus iki 5. Dirželiai labai įdomiai eina įstrižai laikiklio, taip ratai turėtų lengviau atsistoti centre.




Kas nustebino nevisai maloniai, tai kad stock variantas yra tik su tvirtinimais aerodinaminėms lazdoms. Taigi ant keturkampių senelio  Moskvičiaus skersinių užsidės tik nusipirkus priedą 8895. Bet o kam seneliui dviračiai?

Malonus patobulinimas, tai galimybė paprasčiau pakeisti laikiklio pūsiškumą. Tam turėtu pakakti automobilio rakto.



Rekomenduojama kaina lyg ir lieka ta pati, t.y. 122 eur. Tikėtina rinka padarys savas korekcijas ilgainiui.

Tokie tie įspudžiai, o senasis 591 vis dar prieinamas www.bagazines.lt už nu labai patrauklią kainą. Taip bus tol kol bus sandeliuose pas mus ar pas distributorius.

No comments:

Post a Comment