Monday, November 9, 2015

Skersinių tvirtinimo būdai.

 Yra toks savotiškas mitas ar įtikėjimas, kad būna universalūs skersiniai kuriuos galima uždėti ant bet kurio automobilio. Kartais sulaukiame prašymų padėti susimontuoti tokius skersinius iš žmonių jau juos įsigijusių arba skambučių beieškančių tokio produkto.
Viskas būtų juokinga, jeigu kartais tokie pirkiniai  nesibaigtu pamestais dviračiais ar nubrozdintais stogais. Taigi įrašas apie tai kokie yra skersinių tvirtinimo būdai.



Ant lygaus stogo

 Skersiniai kurie tvirtinasi už durų arkų. Tai vienas populiaresnių tvirtinimo būdų sedanams bei hetčbekams. Dažnai kyla klausimas ar tokie skersiniai nebraižo ar kaip kitaip nekenkia stogui. Būna visko. Svarbūs keli dalykai:
  •  įrangą reikia montuoti ant švaraus stogo, kad nesibraižytų dažai. Jeigu skersiniai ne noname'ai, visos su kėbulu kontaktuojančios dalys yra arba guminės arba gumuotos, todėl pavojaus nekelia; 
  •  negalima montuoti ant šlapio stogo, labai didelis šansas, kad kažkuriuo momentu skersiniai su visu bagažu nučiuoš;
  •  patartina montuoti tose stogo vietose, kurias nurodo instrukcija. Yra buvę, kad stogas įlinko, nes skersiniai buvo uždėti ne ten kur reikia.
Gyvai atrodo taip:



Į tvirtinimo taškus

Kitas populiarus tvirtinimo variantas sedanamas ir hatchams yra į stoge esančias tvirtinimo vietas. Geras būdas, mažai erdvės klaidai. Atrodo taip:



Ant bėgelių arba "ragų"

 Tvirtinimo būdas artimiausias universaliam tvirtinimui, nes tvirtinasi ant "ragus" turinčių universalų. Todėl nuo vieno automobilio su ragais ant kito, tokius skersinius dažnai galima permontuoti. Dažnai, bet ne visada. Kai kurių automobilių ragai būna labai stori ar specifinės formos ir ant jų skersiniai gali neužsidėti arba uždėjus tinkamai nesilaikyti. Turėjome nesmagų atvejį, kai klientas pakeitė automobilį ir dėl to, kad naujosios mašinos reilingai buvo stori, greitkelyje nuo stogo pametė skersinius kartu su dviračių laikikliais ir dviračiais. Ant senos mašinos skersiniai tiko, ant naujos deja jie laikėsi tik esant mažai apkrovai. Todėl rekomenduojame, geriau nepatingėti paskambinti ir pasiklausti ar nėra rizikos susidurti su panašaus pobūdžio problemomis.



Ant integruotų bėgelių

 Šis tvirtinimo būdas baigia pakeisti klasikinį variantą ant "ragų". Svarbu žinoti, kad integruoti reilingai labai skiriasi, ir būna kad netgi to paties automobilio modelio, skirtingos komplektacijos, gali būti su skirtingais reilingais (pvz Opel Zafiros skirtingos versijos tų pačių metų).
Kai kurie automobilių gamintojai daro bėgelius su tvirtinimo taškais juose, bet skersinių gamintojai, dažnai nesiriša prie tų vietų ir to nereikėtų bijoti. Rizikos pamesti krovinį dėl to nėra.


Kiti būdai

 Yra ir daugiau tvirtinimo variantų, tokių kaip ant vandens nutekėjimo kantelio. Toks tarybinius Žigulius primenantis būdas, bet dar kartais pasitaikantis ypač ant komercinio transporto. Arba mišrus būdas kai mašina turi tvirtinimo taškus durelių arkose ir skersiniai gaunasi kaip ir lygiam stogui, bet su papildomais tvirtinimo elementais. Na ir žinoma mūsų auksarankių išradimai, kai tvirtinama kas nors iš medžio su guminiais pritempėjais arba medvaržčiais.

Geras tautinės išmonės pavyzdys:


Bet kuriuo atveju ar norite pirkti, ar tereikia patarimo, kreipkitės į www.bagazines.lt tikrai papaskosime tai ką žinome.

Saugių kelionių!

No comments:

Post a Comment